DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO:
- przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy, usługi i roboty budowlane, w tym: współpraca z komórkami wnioskującymi w zakresie przygotowywania postępowań przetargowych, udział w pracach komisji przetargowych, ocena formalnoprawna składanych ofert,
- prowadzenie korespondencji związanej z realizowanymi postępowaniami przetargowymi zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz regulacjami wewnętrznymi,
- koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z zawieraniem umów,
- sporządzanie wystąpień do właściwych instytucji kontrolujących oraz audytujących przebieg postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
- prowadzenie rejestru zamówień publicznych.
OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY:
- wykształcenia wyższego (preferowane: prawo, administracja, ekonomia),
- minimum 2 lata stażu pracy w zakresie przygotowania i przeprowadzania zamówień publicznych po stronie Zamawiającego,
- znajomości przepisów z zakresu: ustawy prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych do ustawy oraz ustawy finansów publicznych,
- doświadczenia w tworzeniu: dokumentacji, wzorów umów, pism dotyczących od wołań, protokołów,
- umiejętności sprawnej obsługi pakietu MS Office,
- umiejętności obsługi i prowadzenia postępowań na platformach zakupowych tj. Baza Konkurencyjności, e Zamówienia, e Notices 2, Open Nexus.
- wysokich standardów etyki zawodowej,
- bardzo dobrej organizacji pracy oraz samodzielności w działaniu.
DODATKOWYM ATUTEM BĘDĄ:
- studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych,
- wiedza z zakresu prowadzenia projektów współfinansowanych ze środków UE.
OFERUJEMY:
- pracę w modelu stacjonarnym,
- dodatek za wysługę lat,
- działania na rzecz pracownika w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
ZASADY APLIKOWANIA:
- Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (CV) na adres poczty elektronicznej: sekretariat@pogotowie.slupsk.pl .
- Termin nadsyłania aplikacji do 14.09.2024 r.
- Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
WYNAGRODZENIE:
5000 zł Brutto.
WYMIAR CZASU PRACY:
1/1 etatu.
Zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. zwanym dalej RODO informujemy, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Stacja Pogotowie Ratunkowego z siedzibą w (76-200) Słupsku przy ul. Ignacego Jana Paderewskiego 5.
2. Administrator danych osobowych powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pod adresem e-mail: iod@pogotowie.slupsk.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji.
4. Podstawą prawną do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest Kodeks Pracy, art. 221 § 1.
5. Podanie przez Panią/ Pana ww. danych osobowych jest konieczne i jest wymogiem ustawowym.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w imieniu administratora danych przez upoważnionych pracowników wyłącznie w celach, o których mowa w ust. 3.
7. Pani/ Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 12 miesięcy.
8. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym z wyjątkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa.
9. Na zasadach określonych przepisami RODO przysługuje Pani/Panu:
a) prawo dostępu do treści swoich danych,
b) prawo do ich sprostowania, gdy są niezgodne ze stanem rzeczywistym,
c) prawo do ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także przenoszenia danych – w przypadkach przewidzianych prawem,
d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
e) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych,
f) prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody.
Data Publikacji: 20 sierpnia 2024 @ 11:45
Ostatnia modyfikacja: