Konkurs nr 3 na stanowisko zastępcy dyrektora ds. lecznictwa.
DYREKTOR STACJI POGOTOWIA RATUNKOWEGO W SŁUPSKU
Ogłasza konkurs na stanowisko Zastępcy Dyrektora ds. lecznictwa w Stacji Pogotowia Ratunkowego w Słupsku
- Podmiot zatrudniający: Stacja Pogotowia Ratunkowego w Słupsku 76-200 Słupsk Paderewskiego 5
- Wymagane kwalifikacje:
- lekarz – posiadający tytuł zawodowy lekarza, lekarza dentysty i tytuł specjalisty lub specjalizacja II stopnia w dziedzinie medycyny, zgodnie z załącznikiem do rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 10 lipca 2023 r. (Dz. U. poz. 1515) w sprawie kwalifikacji wymaganych od pracowników na poszczególnych rodzajach stanowisk pracy w podmiotach leczniczych niebędących przedsiębiorcami,
- oraz ośmioletnie doświadczenie w wykonywaniu zawodu lekarza.
- Dodatkowe wymagania:
- Dobra znajomość j. polskiego w mowie i piśmie
- Znajomość systemu wspomagania dowodzenia SWD PRM
- Informacja o warunkach pracy:
Wymiar czasu pracy – ¼ etatu od poniedziałku do czwartku, tj. w wymiarze tygodniowym:
- Pn – 8.00 – 11.30 – 3,5 h
- Wt – 8.00 – 10.00 – 2 h
- Śr – 8.00 – 10.00 – 2 h
- Czw – 8.00 – 10.00 – 2 h
Umowa o pracę zostanie zawarta na okres od 01 stycznia 2024 r. do 31 grudnia 2024 r. , z możliwością jej przedłużenia.
Wynagrodzenie za pracę obejmuje:
- Wynagrodzenie zasadnicze – 2200,00 zł brutto
- Dodatek funkcyjny – 25% wynagrodzenia zasadniczego
- Dodatek stażowy
Praca wyłącznie w siedzibie firmy w Słupsku ul. Paderewskiego 5
Zakres odpowiedzialności na stanowisku Dyrektora ds. lecznictwa:
- odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie Działu Usług Medycznych
- organizacja i koordynowanie działalności w sprawach medycznych;
- zarządzanie personelem medycznym;
- ustalanie rozkładu pracy, grafików, zabezpieczanie zastępstw;
- nadzorowanie procesu udzielania świadczeń pod względem medycznym;
- nadzorowanie realizacji kontraktu z NFZ;
- obsługa procesu reklamacyjnego;
- nadzorowanie prowadzenia dokumentacji medycznej
- opracowywanie i wdrażanie procedur w Stacji Pogotowia;
- nadzorowanie nad działem farmacji zamówień i rozchodów leków materiałów opatrunkowych i sprzętu jednorazowego
- nadzór nad stanem urządzeń medycznych w zakresie przeglądów i napraw.
- nadzorowanie i obsługa modułu statystyki medycznej w SWD PRM
- Kandydaci zgłaszający się do konkursu składają:
-
- podanie o przyjęcie na stanowisko objęte konkursem wraz z załącznikiem nr 1
- dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe (dyplom oraz prawo wykonywania zawodu)
- opisany przez kandydata przebieg pracy zawodowej;
- dokumenty potwierdzające staż pracy w jednostkach Systemu Państwowego Ratownictwa Medycznego
- kopie dokumentów, o których mowa w pkt b i d, powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem, przy czym poświadczenie może być dokonane przez kandydata. Na prośbę komisji konkursowej kandydat jest obowiązany przedstawić oryginały dokumentów.
- informację z Krajowego Rejestru Karnego opatrzoną datą nie wcześniejszą niż miesiąc przed dniem zgłoszenia do konkursu.
- oświadczenie kandydata o braku prawomocnie orzeczonego wobec niego zakazu wykonywania zawodu, zawieszenia prawa wykonywania zawodu, ograniczenia prawa wykonywania zawodu lub zakazu zajmowania określonego stanowiska.
- Termin składania dokumentów:
Dokumenty należy składać w sekretariacie Stacji Pogotowia Ratunkowego w Słupsku ul. Paderewskiego 5. (pokój 19) w terminie do 30 listopada 2023 r. do godziny 13.00, w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Konkurs na stanowisko z-cy Dyrektora ds. lecznictwa.” oraz z imieniem, nazwiskiem i nr telefonu kontaktowego kandydata.
- Informacje dodatkowe:
-
- Ze szczegółowymi warunkami konkursu można zapoznać się na stronie internetowej Stacji Pogotowia Ratunkowego bip.pogotowie.slupsk.pl, oraz w Dziale Usług Medycznych (pokój nr 11) w Stacji Pogotowia Ratunkowego w Słupsku ul. Paderewskiego 5.
- Informacje o stanie prawnym, organizacyjnym i ekonomicznym podmiotu leczniczego udzielane są na pisemny wniosek kandydata złożony w sekretariacie Stacji Pogotowia Ratunkowego w Słupsku ul. Paderewskiego 5. (pokój 19)
-
- Rozpatrzenie zgłoszonych kandydatur nastąpi w dniu 11 grudnia 2023 r. o godz. 10:00 w siedzibie Stacji Pogotowia Ratunkowego w Słupsku.
- Ogłoszenie o wynikach konkursu:
Zostanie zamieszczone na stronie internetowej www.bip.pogotowie.slupsk.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie SPR w Słupsku przy ul. Paderewskiego 5 (tablica ogłoszeń – parter) w terminie do 15 grudnia 2023 r.
Słupsk 13 listopada 2023 r.
Załączniki:
Ogłoszenie
Oświadczenie
Regulamin
Warunki Konkursu
Data Publikacji: 13 listopada 2023 @ 13:40
Ostatnia modyfikacja: