Konkurs ofert na świadczenie usług medycznych dla rejonu operacyjnego 22/02 w ramach działania zespołów wyjazdowych „S” i „P”

DYREKTOR

STACJI  POGOTOWIA  RATUNKOWEGO W SŁUPSKU

Ogłasza konkurs ofert na świadczenie usług medycznych ratownictwa medycznego dla rejonu operacyjnego 22/02 w ramach działania zespołów wyjazdowych „S” i „P”

Konkurs dotyczy: ogłoszonego postępowania w trybie konkursu ofert dla Świadczeniodawców w rodzaju ratownictwo medyczne kod postępowania
 11-21-000027/RTM/16/1/22/02/01 ogłoszonego w dniu 20 listopada 2020 r. przez POW NFZ
w ramach działania zespołów wyjazdowych „P” i „S”

Umowy zostaną zawarte na okres od 01 stycznia 2021 roku do 31 grudnia 2021 roku.

Oferty powinny zawierać informacje zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. 
 o działalności leczniczej (Dz. U.2011, nr 112, po 654 z późn. zm.) oraz o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. 2018, poz. 1510 z późn. zm.), Załącznikiem nr 1 i 2 (wymagania dla zespołów ratownictwa medycznego)  do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 04 lutego 2019 r. w sprawie świadczeń gwarantowanych z zakresu ratownictwa medycznego (Dz. U. z 2019 r. , poz. 237) i innymi określonymi w konkursie ogłoszonym w dniu 20 listopada 2020 r. przez POW NFZ w Gdańsku pod numerem
 11-21-000027/RTM/16/1/22/02/01

 

Ze szczegółowymi warunkami konkursu można zapoznać się na stronie internetowej Stacji Pogotowia Ratunkowego www.bip.pogotowie.slupsk.pl, oraz w Dziale Usług Medycznych (pokój nr 11) Stacji Pogotowia Ratunkowego w Słupsku ul .Paderewskiego 5.

Prosimy o składanie ofert w sekretariacie SPR (pokój 19) w terminie do 30 listopada 2020 r. do godziny 10.00, w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Konkurs ofert na świadczenie usług medycznych” dla rejonu operacyjnego 22/02 w ramach działania zespołów wyjazdowych „P” i „S”.

Otwarcie i wybór ofert nastąpi w dniu 30 listopada 2020 r. o godz. 10:30.

Załączniki:

  1. Ogłoszenie
  2. Szczegółowe warunki konkursu
  3. Szczegółowe warunki konkursu PDF

 

Dyrektor SPR w Słupsku zastrzega sobie prawo do odwołania konkursu i przesunięcia terminu składania ofert. Skargi i protesty dotyczące trybu ogłoszenia konkursu, zakresu ofert, trybu ich składania i sposobu przeprowadzenia konkursu można składać do Dyrektora SPR w terminie 2 dni od dnia ogłoszenia konkursu.

Data Publikacji: 25 listopada 2020 @ 07:54
Ostatnia modyfikacja: sty 26, 2022 @ 08:47




VI Olimpiada Pierwszej Pomocy – sukces młodzieży i nasza rola

29 maja na terenie Zespołu Szkół Agrotechnicznych w Słupsku odbył się finał VI Powiatowej Olimpiady Pierwszej Pomocy, z udziałem 17 zespołów uczniowskich z całego powiatu Już tradycyjnie do współpracy przy organizacji przystąpiła Stacja Pogotowia Ratunkowego w Słupsku – nasi ratownicy oceniali scenki ratunkowe i prezentowali sprzęt.

Zwyciężyła SP 10 w Słupsku.

Olimpiada to nie tylko konkurs, ale również szansa na praktyczne kształtowanie umiejętności, które ratują życie – a to misja bliska naszemu sercu.

Galeria zdjęć: 

Data Publikacji: 25 listopada 2020 @ 07:54

Ostatnia modyfikacja: sty 26, 2022 @ 08:47




Wyniki konkursu na stanowisko z-cy Dyrektora ds. lecznictwa

W wyniku przeprowadzonego konkursu nie wybrano kandydata z powodu braku ofert. 

Data Publikacji: 25 listopada 2020 @ 07:54

Ostatnia modyfikacja: sty 26, 2022 @ 08:47




Oferta pracy na stanowisko: Informatyk – administrator.

  • Warunki pracy
    1. Miejsce pracy: Stacja Pogotowia Ratunkowego w Słupsku
    2. Rodzaj umowy: Forma zatrudnienia do negocjacji.
    3. Wymiar etatu: Do negocjacji
    4. Data rozpoczęcia : 01.07.2025.
    5. Wynagrodzenie brutto: do negocjacji + dodatek stażowy.
    6. Wykształcenie: minimum średnie zawodowe
  • Wymagania
    1. Wiedza techniczna umożliwiająca identyfikację i rozwiązywanie problemów technicznych związanych z oprogramowaniem, sprzętem i sieciami komputerowymi,
    2. bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych z MS Windows,
    3. umiejętność dobierania priorytetów zlecanych zadań.
    4. dyspozycyjność, sumienność i odpowiedzialność
    5. wiedza z zakresu zaawansowanej administracji MS Windows, zasady grupy, Windows PowerShell,
    6. wiedza z zakresu Windows server, Active Directory
    7. wiedza z zakresu baz danych ( Oracle DB),
    8. wiedza z zakresu zabezpieczeń sieci informatycznych.
  • Mile widziane
    1. Wiedza z zakresu administracji biurowej.
  • Zakres obowiązków
    1. Obsługa techniczna, administracja, szkolenia z obsługi Systemu Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznym (SWD PRM), na poziomie administratora dysponenta.
    2. Obsługa techniczna i utrzymanie ciągłości pracy sprzętu pracującego na rzecz SWD PRM t.j tablety z MS Windows, Komputery stacjonarne i AIO, urządzenia drukujące, stacje dokujące, nadajniki GPS.
    3. Obsługa techniczna i utrzymanie ciągłości pracy programów z rodziny Symfonia, CGM (Finanse i Księgowość, Kadry i Płace, Gospodarka Magazynowa, Sprzedaż, Stacja Kontroli Pojazdów)
    4. Obsługa zgłoszeń serwisowych w formie telefonicznej oraz zgłoszeń online.
    5. Wsparcie pracowników Stacji Pogotowia Ratunkowego
    6. Stały nadzór nad serwerownią oraz urządzeniami stałego monitoringu ppoż, zalania, włamania, wilgoci, pracy klimatyzacji, zasilania awaryjnego. 
    7. Administracja, umieszczanie oraz redagowanie treści na stronach internetowych SPR opartych na CMS.
      Redaktor BIP
    8. Zgłaszanie awarii, usterek reklamacyjnych oraz płatnych sprzętu teleinformatycznego w SPR.
    9. Opisywanie faktur zakupu.
    10. Rozliczenie świadczeń za pomocą modułu NFZ SWD PRM.
    11. Przygotowywanie raportów z baz danych.
    12. Zamawiane materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w SPR, uzupełnianie materiałów eksploatacyjnych.
    13. Codzienna weryfikacja zgłoszeń związanych z działaniem SWD PRM na platformie helpdesk KCMRM(miejsce do zgłaszania błędów) . Nadzór nad zgłoszeniami problemów technicznych od podwykonawców oraz naszych ratowników medycznych.
    14. „Przekładki” sprzętu teleinformatycznego w ambulansach medycznych oraz nadzór nad zmianami w systemie SWD PRM.
    15. Wdrożenie dyrektywy NIS-2 w SPR.
  • Sposób aplikowania:
    CV wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji należy składać w sekretariacie Stacji (pokój 19) ul. Paderewskiego 5,
    76-200 Słupsk lub drogą elektroniczną na adres sekretariat@pogotowie.slupsk.pl

Prosimy o składanie ofert z propozycją formy zatrudnienia, wymiaru czasu pracy oraz wynagrodzenia.

Data Publikacji: 25 listopada 2020 @ 07:54

Ostatnia modyfikacja: sty 26, 2022 @ 08:47




Wybory na Społecznego Inspektora Pracy

Wybory na Społecznego Inspektora Pracy w Stacji Pogotowia Ratunkowego w Słupsku

Szanowni Państwo, Informujemy, że w dniach 9-10 czerwca 2025 r. w godzinach 8:00-13:00 odbędą się wybory na Społecznego Inspektora Pracy (SIP) w Stacji Pogotowia Ratunkowego w Słupsku.

Zgłaszanie kandydatów:
• Kandydatem na SIP może być wyłącznie pracownik zatrudniony w SPR w Słupsku, spełniający warunki określone w art. 8 ustawy z dnia 24 czerwca 1983 r. o społecznej inspekcji pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1594), w szczególności nie pełniący funkcji kierowniczych sprzecznych z rolą SIP.
• Zgłoszenia kandydatów należy składać pisemnie do 2 czerwca 2025 r. w dzienniku podawczym sekretariatu SPR w Słupsku, wraz z podpisami poparcia co najmniej 10 pracowników zatrudnionych w SPR.
• Zgłoszenia przyjmuje pracownik sekretariatu SPR. Formularz zgłoszeniowy oraz szczegółowe informacje dostępne są w sekretariacie.

Proces głosowania:
• Głosowanie odbędzie się w sposób tajny w sekretariacie SPR.
• Każdy pracownik otrzyma kartę do głosowania, na której wpisze nazwisko wybranego kandydata, a następnie wrzuci kartę do zaplombowanej urny wyborczej.
• Karty do głosowania będą dostępne w sekretariacie w dniach wyborów.

Ważność wyborów:
• Wybory zostaną uznane za ważne, jeśli weźmie w nich udział co najmniej 50% pracowników zatrudnionych w SPR plus jedna osoba. Frekwencję zweryfikuje komisja wyborcza.
Ogłoszenie wyników:
• Głosy zostaną przeliczone przez komisję wyborczą, w której skład wejdą po dwie osoby z każdej organizacji związkowej działającej w SPR w Słupsku.
• Wyniki wyborów, zawierające liczbę głosów oddanych na każdego kandydata, zostaną podane do wiadomości publicznej w dniu 11 czerwca 2025 r. poprzez wywieszenie na tablicy informacyjnej w 

SPR w Słupsku.
Wybory organizowane są przez organizacje związkowe działające w SPR w Słupsku. W razie pytań prosimy o kontakt z p. Jarosław Dobak.

Z wyrazami szacunku związki zawodowe przy SPR Słupsk.

Załączniki:

Ogłoszenie

Data Publikacji: 25 listopada 2020 @ 07:54

Ostatnia modyfikacja: sty 26, 2022 @ 08:47




Konkurs na stanowisko z-cy Dyrektora ds. lecznictwa w Stacji Pogotowia Ratunkowego w Słupsku ZAKOŃCZONY

WYNIKI KONKURSU 


Podmiot zatrudniający:
Stacja Pogotowia Ratunkowego w Słupsku 76-200 Słupsk ul. Paderewskiego 5 NIP 8392809857, REGON 771549594, KRS nr 0000122526

Wymagane kwalifikacje:

  • lekarz – posiadający tytuł zawodowy lekarza, lekarza dentysty i tytuł specjalisty lub specjalizację II stopnia w dziedzinie medycyny, zgodnie z załącznikiem do rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 10 lipca 2023 r. (Dz. U. poz. 1515) w sprawie kwalifikacji wymaganych od pracowników na poszczególnych rodzajach stanowisk pracy w podmiotach leczniczych niebędących przedsiębiorcami,
  • ośmioletnie doświadczenie w wykonywaniu zawodu lekarza.

Dodatkowe wymagania:

  • Pięcioletnie doświadczenie w pracy w jednostkach Systemu PRM, tj. w ZRM lub SOR
  • Dobra znajomość j. polskiego w mowie i piśmie
  • Znajomość systemu wspomagania dowodzenia SWD PRM

Informacja o warunkach pracy:

  • Wymiar czasu pracy – 1/5 etatu
  • Umowa o pracę zostanie zawarta od 15 czerwca 2025 r.

Wynagrodzenie za pracę obejmuje:

  • Wynagrodzenie zasadnicze – 3900,00 zł brutto
  • Dodatek funkcyjny – 25% wynagrodzenia zasadniczego
  • Dodatek stażowy

Praca wyłącznie w siedzibie firmy w Słupsku ul. Paderewskiego 5

Zakres odpowiedzialności na stanowisku Dyrektora ds. lecznictwa:

  • odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie Działu Usług Medycznych
  • organizacja i koordynowanie działalności w sprawach medycznych;
  • zarządzanie personelem medycznym;
  • ustalanie rozkładu pracy, grafików, zabezpieczanie zastępstw;
  • nadzorowanie procesu udzielania świadczeń pod względem medycznym;
  • nadzorowanie realizacji kontraktu z NFZ;
  • obsługa procesu reklamacyjnego;
  • nadzorowanie prowadzenia dokumentacji medycznej;
  • opracowywanie i wdrażanie procedur w Stacji Pogotowia;
  • nadzorowanie nad działem farmacji w tym zamówień i rozchodów leków, materiałów opatrunkowych i sprzętu jednorazowego;
  • nadzór nad stanem urządzeń medycznych w zakresie przeglądów i napraw;
  • nadzorowanie i obsługa modułu statystyki medycznej w SWD PRM.

Kandydaci zgłaszający się do konkursu składają:

  • podanie o przyjęcie na stanowisko objęte konkursem wraz z załącznikiem nr 1
  • dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe (dyplom oraz prawo wykonywania zawodu) opisany przez kandydata przebieg pracy zawodowej;
  • dokumenty potwierdzające staż pracy w jednostkach Systemu Państwowego Ratownictwa Medycznego
  • kopie dokumentów, o których mowa w pkt b i d, powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem, przy czym poświadczenie może być dokonane przez kandydata. Na prośbę komisji konkursowej kandydat jest obowiązany przedstawić oryginały dokumentów.
  • informację z Krajowego Rejestru Karnego opatrzoną datą nie wcześniejszą niż miesiąc przed dniem zgłoszenia do konkursu.
  • oświadczenie kandydata o braku prawomocnie orzeczonego wobec niego zakazu wykonywania zawodu, zawieszenia prawa wykonywania zawodu, ograniczenia prawa wykonywania zawodu lub zakazu zajmowania określonego stanowiska.
  • wyciąg z Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym.
  • Termin składania dokumentów:

Dokumenty należy składać w sekretariacie Stacji Pogotowia Ratunkowego w Słupsku ul. Paderewskiego 5. (pokój 19) w terminie do 04 czerwca 2025 r. do godziny 14.00, w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Konkurs na stanowisko z-cy Dyrektora ds. lecznictwa.” oraz z Imieniem, Nazwiskiem i nr telefonu kontaktowego kandydata.

Informacje dodatkowe:

  • Ze szczegółowymi warunkami konkursu można zapoznać się na stronie internetowej Stacji Pogotowia Ratunkowego pogotowie.slupsk.pl, oraz w Dziale Usług Medycznych (pokój nr 11) w Stacji Pogotowia Ratunkowego w Słupsku ul. Paderewskiego 5.
  • Informacje o stanie prawnym, organizacyjnym i ekonomicznym podmiotu leczniczego udzielane są na pisemny wniosek kandydata złożony w sekretariacie Stacji Pogotowia Ratunkowego w Słupsku ul. Paderewskiego 5. (pokój 19)
  • Rozpatrzenie zgłoszonych ofert nastąpi w dniu 06 czerwca 2025 r. o godz. 10:00 w siedzibie Stacji Pogotowia Ratunkowego w Słupsku.
  • Ogłoszenie o wynikach konkursu:

Zostanie zamieszczone na stronie internetowej www.pogotowie.slupsk.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie SPR w Słupsku przy ul. Paderewskiego 5 (tablica ogłoszeń – parter) w terminie do 06 czerwca 2025 r.

Załączniki:

  1. Ogłoszenie
  2. Regulamin konkursu
  3. Szczegółowe warunki
  4. Oświadczenie

Data Publikacji: 25 listopada 2020 @ 07:54

Ostatnia modyfikacja: sty 26, 2022 @ 08:47




Rozstrzygnięcie konkursu na udzielanie świadczeń medycznych na terenie działania SPR w sezonie letnim 2025.

W dniu 15 maja 2025 r. stawili się członkowie komisji wraz z przewodniczącym w pełnym składzie:

  1. Przewodniczący komisji – Andrzej Rut
  2. Z-ca przewodniczącego – Marcin Kowalewski
  3. Członek komisji – Bogumiła Zblewska Zając
  4. Członek komisji – Jolanta Karbownik

Komisja do prac przystąpiła o godz. 12.00. Zgodnie z regulaminowym terminem wpłynęło czternaście ofert.

Dokonano oceny ofert pod względem formalnym

  • 12 ofert spełniało wymogi formalne
  • 2 oferty nie spełniły wymagań formalnych

Z pośród ofert spełniających wymagania formalne komisja przystąpiła do wyboru najkorzystniejszych ofert wg. klasyfikacji procentowej zgodnie z regulaminem.

W wyniku przeprowadzonego konkursu wyłoniono najkorzystniejszych ofert:

  1. Maciej Maciejczyk – Usługi Ratownictwa Medycznego
  2. MOW-MED Usługi Medyczne Mateusz Mówka
  3. Paweł Sznejder
  4. Praktyka Usług Medycznych Paweł Więckowski
  5. Matis Mateusz Nowatkowski
  6. Centrum Medyczne „COMPLEX” Dominik Gołębiewski Indywidualna Praktyka Pielęgniarska
  7. Maciej Drużba Usługi Medyczne
  8. ADIMED Adrian Młocicki
  9. Beta-Tech Błażej Andrejańczyk
  10. TMED Dariusz Romanowski
  11. MEDNOW – Bartosz Kowalczyk
  12. Ratownictwo Medyczne Dariusz Wieczorek

Załączniki:

  1. Protokół z prac komisji.

Data Publikacji: 25 listopada 2020 @ 07:54

Ostatnia modyfikacja: sty 26, 2022 @ 08:47

 




Konkurs na udzielanie świadczeń medycznych na terenie działania Stacji Pogotowia Ratunkowego w Słupsku w sezonie letnim 2025 – ZAKOŃCZONY

ROZSTRZYGNIĘCIE KONKURSU W ARTYKULE: Link

 

DYREKTOR STACJI POGOTOWIA RATUNKOWEGO W SŁUPSKU

Ogłasza konkurs ofert na udzielanie świadczeń medycznych na terenie działania Stacji Pogotowia Ratunkowego w Słupsku.

  1. Podmiot udzielający zamówienia:

Stacja Pogotowia Ratunkowego w Słupsku 76-200 Słupsk ul. Paderewskiego 5 NIP 8392809857, REGON 771549594, KRS nr 0000122526

  1. Przedmiot konkursu:

Przedmiotem konkursu jest zawarcie 13 umów cywilno-prawnych na udzielanie świadczeń medycznych na terenie działania Stacji Pogotowia Ratunkowego w Słupsku.

  1. Wymagane kwalifikacje:

Ratownik medyczny, Pielęgniarka/pielęgniarz systemu, o którym mowa w Ustawie z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym Dz.U. 2006 nr 191 poz. 1410 z pozn. zm.

  1. Dodatkowe wymagania:
    1. Dobra znajomość j. polskiego w mowie i piśmie
    2. Znajomość systemu wspomagania dowodzenia SWD PRM
  1. Informacja o warunkach pracy:
    1. Praca w ramach dyżurów kontraktowych od poniedziałku do niedzieli oraz dni świąteczne w wyznaczonych przez harmonogram godzinach.
    2. Praca w zespołach wyjazdowych typu podstawowego „P”, specjalistycznego „S” i transporcie sanitarnym.
    3. Możliwość pracy na stanowisku ratownika medycznego – kierowcy dla osób z uprawnieniami kierowcy pojazdu uprzywilejowanego > 3,5 t.
    4. Umowy zostaną zawarte na okres od dnia 01 czerwca 2025 r. do 31 sierpnia 2025 r.
    5. Wymiar czasu pracy określony przez harmonogram pracy w ilości godzin min. 12h/m-c max. 240h/m-c
    6. Harmonogram pracy jest ustalany do 20 dnia miesiąca poprzedzającego i może uwzględniać propozycje przyjmującego zamówienie.
  1. Oferenci zgłaszający się do konkursu składają:
    1. Ofertę o przyjęcie na stanowisko objęte konkursem (stanowiącą załącznik nr 2)
    2. dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe (dyplom lub świadectwo ukończenia szkoły)
    3. dokumenty potwierdzające staż pracy w jednostkach Systemu Państwowego Ratownictwa Medycznego
    4. Osoby posiadające uprawnienia do prowadzenia pojazdu uprzywilejowanego > 3,5 t. – dokumenty potwierdzające uprawnienia.  
    5. zaświadczenie o numerze identyfikacyjnym REGON, lub aktualny wyciąg z CEiDG
    6. kopie dokumentów, o których mowa w pkt b, c, d i e powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem, przy czym poświadczenie może być dokonane przez oferenta. Na prośbę komisji konkursowej oferent jest obowiązany przedstawić oryginały dokumentów.
    7. opisany przez oferenta przebieg pracy zawodowej;
    8. oświadczenie oferenta o braku prawomocnie orzeczonego wobec niego zakazu wykonywania zawodu, zawieszenia prawa wykonywania zawodu, ograniczenia prawa wykonywania zawodu lub zakazu zajmowania określonego stanowiska.
    9. w związku z obowiązkiem wynikającym z art. 21 Ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym Dz.U. 2016 poz. 862., oferent zobowiązany będzie udostępnić niezbędne dane w celu weryfikacji w rejestrze sprawców przestępstw na tle seksualnym.
  1. Termin składania dokumentów:

Dokumenty należy składać w sekretariacie Stacji Pogotowia Ratunkowego w Słupsku ul. Paderewskiego 5. (pokój 19) w terminie do 13 maja 2025. do godziny 12.00 (liczy się data dostarczenia dokumentów do SPR, nie data stempla pocztowego), w zamkniętych kopertach z dopiskiem ” Konkurs na świadczenie usług medycznych” oraz z imieniem,  nazwiskiem i nr telefonu kontaktowego oferenta.

  1. Informacje dodatkowe:

Ze szczegółowymi warunkami konkursu można zapoznać się na stronie internetowej Stacji Pogotowia Ratunkowego www.pogotowie.slupsk.pl, oraz w Dziale Usług Medycznych (pokój nr 11) w Stacji Pogotowia Ratunkowego w Słupsku ul. Paderewskiego 5.

  1. Rozpatrzenie złożonych ofert:

Nastąpi w dniu 15 maja 2025 r. o godz. 12:30 w siedzibie Stacji Pogotowia Ratunkowego w Słupsku.

Dyrektor SPR w Słupsku zastrzega sobie prawo do odwołania konkursu i przesunięcia terminu składania ofert. Skargi i protesty dotyczące trybu ogłoszenia konkursu, zakresu ofert, trybu ich składania i sposobu przeprowadzenia konkursu można składać do Dyrektora SPR w terminie 7 dni od dnia ogłoszenia wyboru ofert.

Załączniki:

  1. Ogłoszenie
  2. Wzór umowy
  3. Załącznik nr 1
  4. Załącznik nr 2
  5. Załącznik nr 3

Data Publikacji: 25 listopada 2020 @ 07:54

Ostatnia modyfikacja: sty 26, 2022 @ 08:47




02.05.2025 Administracja SPR nieczynna

W dniu 02 maja 2025 r. (PIĄTEK) Administracja Stacji Pogotowia Ratunkowego nie pracuje – dzień wolny od pracy za 03 maja 2025 r. 
Za ewentualne utrudnienia przepraszamy.

Data Publikacji: 25 listopada 2020 @ 07:54

Ostatnia modyfikacja: sty 26, 2022 @ 08:47




Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego rok 2025

Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego

Nazwa i adres podmiotu publicznego

Stacja Pogotowia Ratunkowego , 76-200 Słupsk ul. Paderewskiego 5

Numer identyfikacyjny REGON 77154959400000

Stan w dniu 01.01.2025 r.

Termin przekazania: do 31.03.2025 r.

Dane kontaktowe

E-mail sekretariatu podmiotu sekretariat@pogotowie.slupsk.pl
E-mail kontaktowy osoby, która wypełniła formularz

eksploatacja@pogotowie.slupsk.pl

Telefon kontaktowy 598414520
Data 31.03.2025
Miejscowość Słupsk
Lokalizacja siedziby podmiotu
Województwo WOJ. POMORSKIE
Powiat Powiat m. Słupsk
Gmina M. Słupsk (gmina miejska)
 

Obowiązek przekazania danych wynika z art. 30 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 czerwca 1995 r. o statystyce publicznej (Dz. U. 2023 r. poz. 773) oraz z art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. 2022 poz. 2240, z późn. zm.).

S

E

K

R

E

T

A

R

I

A

T

@

P

O

G

O

T

O

W

I

E

.

S

L

U

P

S

K

.

P

L

 

 

 

 

(e‑mail sekretariatu podmiotu – WYPEŁNIĆ WIELKIMI LITERAMI)

Lokalizacja siedziby podmiotu

Województwo    Pomorskie

Powiat     Słupsk

Gmina     Słupsk

Dział 1. Dostępność architektoniczna

Liczba budynków, w których podmiot prowadzi podstawową działalność i/lub obsługę interesantów

6
(wpisać)

  1. Wolne od barier przestrzenie komunikacyjne w budynkach

 

  1. Liczba budynków, w których podmiot zapewnia wolne od barier wszystkie przestrzenie komunikacyjne

0
(wpisać)

  1. Liczba budynków, w których podmiot częściowo zapewnia wolne od barier przestrzenie komunikacyjne

1
(wpisać)

  1. Liczba budynków, w których podmiot nie zapewnia wolnych od barier poziomych i pionowych przestrzeni komunikacyjnych

5
(wpisać)

  1. Dostęp do wszystkich pomieszczeń w budynkach (z wyłączeniem pomieszczeń technicznych)
  1. Liczba budynków, w których podmiot umożliwia dostęp do wszystkich pomieszczeń

1
(wpisać)

  1. Liczba budynków, w których podmiot nie umożliwia dostępu do wszystkich pomieszczeń

0
(wpisać)

  1. Rodzaje rozwiązań, które podmiot zastosował, aby umożliwić dostęp do wszystkich pomieszczeń w budynkach (można zaznaczyć kilka odpowiedzi)

Rozwiązania architektoniczne

[x]

Środki techniczne

Zainstalowane urządzenia

 

  1. Informacja na temat rozkładu pomieszczeń w budynkach
  1. Liczba budynków, w których podmiot zapewnia informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny i dotykowy

0
(wpisać)

  1. Liczba budynków, w których podmiot zapewnia informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny i głosowy

1
(wpisać)

  1. Liczba budynków, w których podmiot zapewnia informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny, dotykowy i głosowy

0
(wpisać)

  1. Dostęp do budynków dla osób korzystających z psa asystującego 
  1. Liczba budynków, do których podmiot zapewnia wstęp osobie korzystającej z psa asystującego

1
(wpisać)

  1. Liczba budynków, do których podmiot nie zapewnia wstępu osobie korzystającej z psa asystującego

5
(wpisać)

             

 

  1. Ewakuacja lub ratowanie osób wewnątrz budynków
  • a.       Aby umożliwić ewakuację lub ratowanie osób wewnątrz budynków, podmiot zapewnia

     (można zaznaczyć kilka odpowiedzi)

 

Procedury ewakuacji lub ratowania    

[X]

Sprzęt lub miejsce do ewakuacji lub ratowania 

 

 

Pracowników przeszkolonych z procedur ewakuacji lub ratowania 

 

  1. Liczba budynków, w których podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami możliwość ewakuacji lub ratowania osób wewnątrz budynku 

(dotyczy tylko budynków, w których spełniono wszystkie 3 warunki wskazane w pytaniu 5a)

1
(wpisać)

  • c.       Liczba budynków, w których podmiot częściowo zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami możliwość ewakuacji lub ratowania wewnątrz budynku 

(dotyczy tylko budynków, w których spełniono co najmniej 1 z 3 warunków wskazanych w pytaniu 5a)

0
 (wpisać

  1. Liczba budynków, w których podmiot nie zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami możliwości ewakuacji lub ratowania wewnątrz budynku 

(dotyczy tylko budynków, w których nie spełniono żadnego z warunków wskazanych w pytaniu 5a)

…….4.……

(wpisać

Komentarze i uwagi dotyczące dostępności architektonicznej:

(proszę zamieścić tu słowny opis dostępności architektonicznej, wykraczający poza informacje ujęte powyżej – opis ten będzie stanowić część raportu, który są Państwo zobowiązani opublikować na swojej stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej, a w przypadku braku strony podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej – na swojej stronie internetowej)

Stacja Pogotowia Ratunkowego w Słupsku zgodnie ze statutem , kontraktuje zadania ratownictwa medycznego oraz transportu sanitarnego z Narodowym Funduszem Zdrowia – posiada stosowne umowy.
 
Działania ratownictwa medycznego udzielane są na wezwanie pacjenta i polegają na udzielaniu medycznych czynności ratunkowych w miejscu zamieszkania pacjenta lub w miejscu jego przebywania. Natomiast transport sanitarny odbywa się na zlecenia lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej i polega na przewozie chorych z domu do placówek medycznych. Wynika z tego, że jednostka nasza nie obsługuje pacjentów w miejscu stacjonowania firmy. 

               

Dział 2. Dostępność cyfrowa

Dane w tym dziale odnoszą się do zgodności z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz.U. 2023 poz. 1440), zwaną UdC, w związku z art. 2 oraz art. 6 pkt 2 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (UzD).

Liczba

prowadzonych stron internetowych

 

1
(wpisać)

udostępnianych aplikacji mobilnych

 

0
(wpisać)

Prosimy o określenie zgodności strony/aplikacji z wymogami UdC (wpisać każdą stronę/aplikację w osobnym wierszu; tylko strony/aplikacje, które posiadają deklarację dostępności, mogą być uznane za zgodne z wymogami UdC)

Adres strony internetowej (wpisać)

Zgodność z UdC (proszę zaznaczyć jedną odpowiedź dla każdej strony)

https://bip.pogotowie.slupsk.pl

Zgodna

Częściowo zgodna

[X]

Niezgodna

 

Zgodna

Częściowo zgodna

Niezgodna

 

Zgodna

Częściowo zgodna

Niezgodna

Nazwa aplikacji mobilnej i adres do jej pobrania (wpisać)

Zgodność z UdC (proszę zaznaczyć jedną odpowiedź dla każdej aplikacji)

 

Zgodna

Częściowo zgodna

Niezgodna

 

Zgodna

Częściowo zgodna

Niezgodna

 

Zgodna

Częściowo zgodna

Niezgodna

Komentarze i uwagi dotyczące dostępności cyfrowej:

(proszę zamieścić tu słowny opis dostępności cyfrowej, wykraczający poza informacje ujęte powyżej – opis ten będzie stanowić część raportu, który są Państwo zobowiązani opublikować na swojej stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej, a w przypadku braku strony podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej – na swojej stronie internetowej)

 

Podmiot nie zamieszcza na swoich stronach internetowych informacji istotnych z perspektywy pacjentów korzystających z pomocy Zespołów Ratownictwa Medycznego

 

               

Dział 3. Dostępność informacyjno-komunikacyjna

  1. Czy podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami obsługę z wykorzystaniem niżej wymienionych sposobów/środków wspierających komunikowanie się?

         (proszę zaznaczyć jedną odpowiedź dla każdego sposobu/środka wymienionego w podpunktach a–h)

  1. Zastosowanie formularza kontaktowego

    TAK

NIE

[X]

  1. Kontakt za pomocą poczty elektronicznej

    TAK

[X]

NIE

  1. Przesyłanie wiadomości tekstowych, w tym z wykorzystaniem wiadomości SMS,
     MMS lub komunikatorów internetowych

    TAK

NIE

[X]

  1. Komunikacja audiowizualna, w tym z wykorzystaniem komunikatorów
     internetowych

    TAK

NIE

[X]

  1. Przesyłanie faksów

    TAK

[X]

NIE

  1. Wykorzystanie tłumacza języka migowego przez strony internetowe i/lub aplikacje
     (tłumaczenie online)

    TAK

NIE

[X]

  1. Pomoc tłumacza języka migowego – kontakt osobisty

    TAK

  NIE

[X]

W przypadku zaznaczenia odpowiedzi „TAK” – prosimy określić w jakim czasie od zgłoszenia potrzeby
 podmiot zapewnia kontakt osobisty z tłumaczem języka migowego: 
(proszę zaznaczyć jedną odpowiedź)

1) od razu 

  2) w ciągu 1 dnia roboczego 

3) w ciągu 2-3 dni roboczych 

4) powyżej 3 dni roboczych 

  1. Kontakt z pomocą tłumacza-przewodnika (kontakt osobisty)

TAK

NIE

[X]

  1. Czy podmiot posiada urządzenia lub środki techniczne do obsługi osób słabosłyszących?

         (w przypadku zaznaczenia odpowiedzi „TAK” – prosimy o podanie liczby posiadanych urządzeń lub środków technicznych do obsługi osób słabosłyszących)

  1. Pętle indukcyjne

TAK 

NIE [X]

Liczba:

…………
(wpisać)

  1. Systemy FM

TAK 

NIE [X]

Liczba:

…………
(wpisać)

  1. Systemy na podczerwień (IR)

TAK 

NIE [X]

Liczba:

…………
(wpisać)

  1. Systemy Bluetooth

TAK 

NIE [X]

Liczba:

…………
(wpisać)

  1. Inne (prosimy o opis słowny posiadanych urządzeń lub środków technicznych)

TAK 

NIE 

 

Liczba:

…………
(wpisać)

  1. Czy podmiot zapewnia na swojej głównej stronie internetowej informację o zakresie swojej działalności (głównych zadaniach podmiotu) w postaci: (zaznaczyć jedną odpowiedź dla każdego sposobu/środka wymienionego w podpunktach a–c)

a. tekstu odczytywalnego maszynowo?

TAK 

[X]

NIE

 

 

b. nagrania treści w polskim języku migowym (PJM) w postaci pliku wideo?

TAK 

NIE

[X]

 

 

c. informacji w tekście łatwym do czytania (ETR)?

TAK 

 NIE

[X]

 

 

  1. Czy w okresie sprawozdawczym – tj. od 02.01.2021 r. do 01.01.2025 r. – podmiot otrzymał od osób ze szczególnymi potrzebami wniosek o zapewnienie szczególnej formy komunikacji? 

(na podstawie art. 6 pkt 3 lit.d UzD, proszę zaznaczyć jedną odpowiedź)

TAK

 NIE

[X]

W przypadku odpowiedzi „TAK” – prosimy o podanie poniżej dodatkowych informacji

Liczba wniosków – ogółem

0
(wpisać)

Nazwy użytych form komunikacji określonych we wnioskach ze wskazaniem liczby użyć każdej z tych form 

(wpisać słownie np. alfabet Lorma – 1 raz, druk w alfabecie Braille’a – 3 razy)

 

Komentarze i uwagi dotyczące dostępności informacyjno-komunikacyjnej:

(proszę zamieścić tu słowny opis dostępności informacyjno-komunikacyjnej, wykraczający poza informacje ujęte powyżej – opis ten będzie stanowić część raportu, który są Państwo zobowiązani opublikować na swojej stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej, a w przypadku braku strony podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej – na swojej stronie internetowej)

 

                                 

Dział 4. Informacja o dostępie alternatywnym

Czy w okresie sprawozdawczym – tj. od 02.01.2021 r. do 01.01.2025 r. – podmiot zapewniał dostęp alternatywny? (proszę zaznaczyć jedną odpowiedź)

TAK

NIE

[x]

W przypadku odpowiedzi „TAK” – prosimy o podanie poniżej dodatkowych informacji

Liczba przypadków zastosowania dostępu alternatywnego ogółem

 

…………
(wpisać)

z tego w postaci

wsparcia innej osoby

 

…………
(wpisać)

wsparcia technicznego

 

…………
(wpisać)

zmian w organizacji funkcjonowania podmiotu

 

…………
(wpisać)

Brak jakiego rodzaju dostępności był powodem konieczności zastosowania dostępu alternatywnego?

(można zaznaczyć kilka odpowiedzi)

Architektoniczna

Cyfrowa

Informacyjno-komunikacyjna 

 

Uzasadnienie zastosowania tego rodzaju dostępu alternatywnego: (proszę opisać słownie)

 

               

Dział 5. Informacje o otrzymanych wnioskach/żądaniach zapewnienia dostępności oraz postępowanie skargowe

  1. Czy w okresie sprawozdawczym – tj. od 20.09.2021 r. do 01.01.2025 r. – podmiot otrzymał

wniosek o zapewnienie dostępności architektonicznej i/lub informacyjno-komunikacyjnej?

(na podstawie art. 30 UzD, proszę zaznaczyć jedną odpowiedź)

TAK

NIE

[X]

W przypadku odpowiedzi „TAK” – prosimy o podanie poniżej dodatkowych informacji

Liczba otrzymanych wniosków o zapewnienie dostępności ogółem

…………

  (wpisać)

z tego

dotyczących

wyłącznie dostępności architektonicznej

 

…………

(wpisać)

wyłącznie dostępności informacyjno-komunikacyjnej

 

…………

  (wpisać)

wniosków o charakterze łączonym, tj. obejmujących równocześnie dostępność architektoniczną 

i informacyjno-komunikacyjną

…………

  (wpisać)

rozpatrzonych w terminie

do 14 dni

 

…………
(wpisać)

dłuższym niż 14 dni

 

…………

  (wpisać)

Liczba negatywnie rozpatrzonych wniosków o zapewnienie dostępności

 

…………
(wpisać)

z tego dotyczących

wyłącznie dostępności architektonicznej

 

 

…………

(wpisać)

wyłącznie dostępności informacyjno-komunikacyjnej

 

 

…………

    (wpisać)

wniosków o charakterze łączonym, tj. obejmujących równocześnie dostępność architektoniczną i informacyjno-komunikacyjną

 

 

…………

(wpisać)

Główna przyczyna odmowy zapewnienia dostępności (można zaznaczyć kilka odpowiedzi; w przypadku wyboru odpowiedzi „Inne”, proszę opisać słownie)

Bariery prawne 

Bariery techniczne 

Bariery finansowe 

 Braki kadrowe 

 Brak czasu 

 Inne 

 

 

  1. Czy w okresie sprawozdawczym – tj. od 02.01.2021 r. do 01.01.2025 r. (strony internetowe)

lub od 23.06.2021 r. do 01.01.2025 r. (aplikacje mobilne) – podmiot otrzymał

żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej? (na podstawie art. 18 UdC, proszę zaznaczyć jedną odpowiedź)

TAK

NIE

[X]

W przypadku odpowiedzi „TAK” – prosimy o podanie poniżej dodatkowych informacji

Liczba otrzymanych żądań zapewnienia dostępności cyfrowej ogółem

 

………

(wpisać)

Liczba żądań rozpatrzonych w terminie

do 7 dni

 

………

(wpisać)

dłuższym niż 7 dni

 

………

(wpisać)

Liczba negatywnie rozpatrzonych żądań zapewnienia dostępności cyfrowej

 

………

(wpisać)

Główna przyczyna odmowy zapewnienia dostępności cyfrowej

(można zaznaczyć kilka odpowiedzi; w przypadku wyboru odpowiedzi „Inne”, proszę opisać słownie)

Bariery prawne 

Bariery techniczne 

Bariery finansowe 

 Braki kadrowe 

 Brak czasu 

 Inne 

 

  1. Czy w okresie sprawozdawczym – tj. od 02.01.2021 r. do 01.01.2025 r. (strony internetowe)

lub od 23.06.2021 r. do 01.01.2025 r. (aplikacje mobilne) – podmiot otrzymał

skargę na brak dostępności cyfrowej? (na podstawie art. 18 UdC, proszę zaznaczyć jedną odpowiedź)

TAK

NIE

[X]

W przypadku odpowiedzi „TAK” – prosimy o podanie poniżej dodatkowych informacji

Liczba otrzymanych skarg na brak dostępności cyfrowej ogółem                                                                                         

.………

(wpisać)

z tego

pozytywnie rozpatrzonych

………… (wpisać)

negatywnie rozpatrzonych

………… (wpisać)

Główna przyczyna odmowy zapewnienia dostępności, do której odnoszą się złożone skargi

(można zaznaczyć kilka odpowiedzi; w przypadku wyboru odpowiedzi „Inne”, proszę opisać słownie)

Bariery prawne 

Bariery techniczne 

Bariery finansowe 

Braki kadrowe 

Brak czasu 

Inne 

 

                     

(e‑mail kontaktowy osoby, która wypełniła formularz – WYPEŁNIAĆ WIELKIMI LITERAMI)

59 841 45 20

 

Słupsk , 22-04-2025

(telefon kontaktowy)

 

(miejscowość, data)

E K S P L O A T A C J A @ P O G O T O W I E . S L U P S K . P L

 

Załączniki:

  1. Link do raportu.

Data Publikacji: 25 listopada 2020 @ 07:54

Ostatnia modyfikacja: sty 26, 2022 @ 08:47




Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego rok 2021

Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego

Nazwa i adres podmiotu publicznego

Stacja Pogotowia Ratunkowego , 76-200 Słupsk ul. Paderewskiego 5

Numer identyfikacyjny

REGON 77154959400000

Stan w dniu 01.01.2021 r.

Termin przekazania:

do 31.03.2021 r.

Obowiązek przekazania danych wynika z art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. 2019 poz. 1696, z późn. zm.).

Dane kontaktowe

E-mail sekretariatu podmiotu

pogotowie@pogotowie.slupsk.pl

E-mail kontaktowy osoby, która wypełniła formularz

 

eksploatacja@pogotowie.slupsk.pl

Telefon kontaktowy

598414520

Data

2021-03-24

Miejscowość

Słupsk

Lokalizacja siedziby podmiotu

Województwo

WOJ. POMORSKIE

Powiat

Powiat m. Słupsk

Gmina

M. Słupsk (gmina miejska)

Podmiot zobowiązany do złożenia raportu o stanie dostępności na podstawie art. 11 ust. 4. ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (UzD) do:

[ ] 1) ministra właściwego do spraw rozwoju regionalnego [ X ] 2) wojewody

[ ] 3) nie dotyczy

W przypadku wskazania odpowiedzi „nie dotyczy” prosimy o podanie wyjaśnień:

 

Dział 1. Dostępność architektoniczna

Liczba budynków, w których podmiot prowadzi podstawową działalność i/lub obsługę interesantów:

6

1. Czy podmiot zapewnia w tym budynku (tych budynkach) wolne od barier poziome i pionowe przestrzenie komunikacyjne ?

[ ] TAK

[ ] NIE

[ X ] W części budynków tak, w części nie

W przypadku odpowiedzi „W części budynków tak, w części nie” – prosimy o podanie liczby budynków, w których podmiot zapewnia wolne od barier poziome i pionowe przestrzenie komunikacyjne:

1

2. Czy podmiot zastosował w tym budynku (tych budynkach) rozwiązania architektoniczne, środki techniczne lub posiada zainstalowane urządzenia, które umożliwiają dostęp do wszystkich pomieszczeń, z wyłączeniem

[ X ] TAK

[ ] NIE

 

pomieszczeń technicznych?

[ ] W części budynków tak, w części nie

W przypadku odpowiedzi „W części budynków tak, w części nie” – prosimy o podanie liczby budynków, w których podmiot umożliwia dostęp do wszystkich pomieszczeń, z wyłączeniem pomieszczeń technicznych:

 

3. Czy podmiot zapewnia w tym budynku (tych budynkach) informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny i dotykowy lub głosowy?

[ ] TAK

[ ] NIE

[ X ] W części budynków tak, w części nie

W przypadku odpowiedzi „W części budynków tak, w części nie” – prosimy o podanie liczby budynków, w których podmiot zapewnia informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny i dotykowy lub głosowy:

1

4. Czy podmiot zapewnia (umożliwia, dopuszcza) wstęp do tego budynku (tych budynków) osobie korzystającej z psa asystującego?

[ ] TAK

[ X ] NIE

[ ] W części budynków tak, w części nie

W przypadku wskazania odpowiedzi „W części budynków tak, w części nie” – prosimy o podanie liczby budynków, do których podmiot zapewnia wstęp osobie korzystającej z psa asystującego:

 

5. Czy podmiot zapewnia w przypadku tego budynku (tych budynków) osobom ze szczególnymi potrzebami możliwość ewakuacji lub uratowania w inny sposób?

[ X ] TAK

[ ] NIE

[ ] W części budynków tak, w części nie

W przypadku odpowiedzi „W części budynków tak, w części nie” – prosimy o podanie liczby budynków, w których podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami możliwość ewakuacji lub uratowania w inny sposób:

 

Komentarze i uwagi dotyczące dostępności architektonicznej

Proszę zamieścić tu słowny opis dostępności architektonicznej, wykraczający poza informacje ujęte powyżej – opis ten będzie stanowić część raportu, który są Państwo zobowiązani opublikować na swojej stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej, a w przypadku braku strony podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej – na swojej stronie internetowej

Stacja Pogotowia Ratunkowego w Słupsku zgodnie ze statutem , kontraktuje zadania ratownictwa medycznego oraz transportu sanitarnego z Narodowym Funduszem Zdrowia – posiada stosowne umowy.

Działania ratownictwa medycznego udzielane są na wezwanie pacjenta i polegają na udzielaniu medycznych czynności ratunkowych w miejscu zamieszkania pacjenta lub w miejscu jego przebywania. Natomiast transport sanitarny odbywa się na zlecenia lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej i polega na przewozie chorych z domu do placówek medycznych. W ramach RTM poza Słupskiem posiadamy Podstacje w Ustce, Potęgowie, Kępicach , Główczycach i Dębnicy Kaszubskiej. Sezonowo w Rowach i dodatkowa dobokaretka w Ustce.

 

Dział 2. Dostępność cyfrowa

Dane w tym dziale odnoszą się do zgodności z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz.U. 2019 poz. 848), zwaną UdC, w związku z art. 2 oraz art. 6 pkt 2 ustawy UzD.

 

1. Liczba prowadzonych stron internetowych i udostępnianych aplikacji mobilnych, dla których podmiot posiada deklarację dostępności

Liczba stron:

0

Liczba aplikacji:

0

Strony internetowe i aplikacje mobilne, dla których podmiot posiada deklarację dostępności

 

2. Liczba prowadzonych stron internetowych i udostępnianych aplikacji mobilnych, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności

Liczba stron:

2

Liczba aplikacji:

0

Prosimy o podanie informacji dotyczących stron, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności:

 

Prosimy o podanie informacji dotyczących aplikacji, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności:

Komentarze i uwagi dotyczące dostępności cyfrowej

(proszę zamieścić tu słowny opis dostępności cyfrowej, wykraczający poza informacje ujęte powyżej – opis ten będzie stanowić część raportu, który są Państwo zobowiązani opublikować na swojej stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej, a w przypadku braku strony podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej – na swojej stronie internetowej)

Podmiot nie zamieszcza na swoich stronach internetowych informacji istotnych z perspektywy pacjentów korzystających z pomocy Zespołów Ratownictwa Medycznego

 

Dział 3. Dostępność informacyjno-komunikacyjna

 

1. Czy podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami obsługę z wykorzystaniem niżej wymienionych sposobów/środków wspierających komunikowanie się?

(proszę zaznaczyć jedną odpowiedź dla każdego sposobu/środka wymienionego w podpunktach a–h)

a. Kontakt telefoniczny

[ X ] TAK

[ ] NIE

b. Kontakt korespondencyjny

[ X ] TAK

[ ] NIE

c. Przesyłanie wiadomości tekstowych, w tym z wykorzystaniem wiadomości SMS, MMS lub komunikatorów internetowych

[ ] TAK

 

 

[ X ] NIE

d. Komunikacja audiowizualna, w tym z wykorzystaniem komunikatorów internetowych

[ ] TAK

[ X ] NIE

e. Przesyłanie faksów

[ X ] TAK

[ ] NIE

f. Wykorzystanie tłumacza języka migowego przez strony internetowe i/lub aplikacje (tłumaczenie online)

[ ] TAK

[ X ] NIE

g. Pomoc tłumacza języka migowego – kontakt osobisty

[ ] TAK

[ X ] NIE

W przypadku zaznaczenia odpowiedzi „TAK” – prosimy określić w jakim czasie od zgłoszenia potrzeby podmiot zapewnia kontakt osobisty z tłumaczem języka migowego:

[ ] od razu

[   ] w ciągu 1 dnia roboczego [   ] w ciągu 2-3 dni roboczych [ ] powyżej 3 dni roboczych

h. Kontakt z pomocą tłumacza-przewodnika (kontakt osobisty)

[ ] TAK

[ X ] NIE

2. Czy podmiot posiada urządzenia lub środki techniczne do obsługi osób słabosłyszących, takich jak np. pętle indukcyjne, systemy FM, systemy na podczerwień (IR), systemy Bluetooth?

[ ] TAK

[ X ] NIE

W przypadku zaznaczenia odpowiedzi „TAK” – prosimy o podanie liczby posiadanych urządzeń lub środków technicznych do obsługi osób słabosłyszących:

 

Liczba prowadzonych przez podmiot stron internetowych:

(liczba ta powinna być zgodna z sumą stron internetowych wykazanych w Dziale 2)

2

3. Czy podmiot zapewnia na tej stronie internetowej (tych stronach internetowych) informację o zakresie swojej działalności (głównych zadaniach podmiotu) w postaci:

(zaznaczyć jedną odpowiedź dla każdego sposobu/środka wymienionego w podpunktach a–c)

a. tekstu odczytywalnego maszynowo?

[ ] TAK

[ X ] NIE

[ ] Na części stron tak, na części nie

W przypadku odpowiedzi „Na części stron tak, na części nie” – prosimy o podanie liczby stron, na których podmiot zapewnia informację o zakresie swojej działalności w postaci tekstu odczytywalnego maszynowo:

 

b. nagrania treści w polskim języku migowym (PJM) w postaci pliku wideo?

[ ] TAK

[ X ] NIE

[ ] Na części stron tak, na części nie

W przypadku odpowiedzi „Na części stron tak, na części nie” – prosimy o podanie liczby stron, na których podmiot zapewnia informacje o zakresie swojej działalności w postaci nagrania treści w polskim języku migowym:

 

c. informacji w tekście łatwym do czytania (ETR)?

[ ] TAK

[ X ] NIE

[ ] Na części stron tak, na części nie

W przypadku odpowiedzi „Na części stron tak, na części nie” – prosimy o podanie liczby stron, na których podmiot zapewnia informacje o zakresie swojej działalności w postaci informacji w tekście łatwym do czytania:

 

4. Czy podmiot zapewniał w okresie sprawozdawczym – tj. od 20.09.2019 r. do 01.01.2021 r. – na wniosek osoby ze szczególnymi potrzebami możliwość komunikacji w formie określonej w tym wniosku?

(proszę zaznaczyć jedną odpowiedź)

[ ] TAK

[ X ] NIE

W przypadku odpowiedzi „TAK” – prosimy o podanie poniżej dodatkowych informacji:

Liczba wniosków – ogółem:

 

Nazwy użytych form komunikacji określonych we wnioskach ze wskazaniem liczby użyć każdej z tych form:

(wpisać słownie np. alfabet Lorma – 1 raz, druk w alfabecie Braille’a – 3 razy)

 

 

Dział 4. Informacja o dostępie alternatywnym

Uwaga: poniższe pytania odnoszą się do okresu sprawozdawczego – tj. od 20.09.2019 r. do 01.01.2021 r.

1. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci wsparcia innej osoby?

(proszę zaznaczyć jedną odpowiedź)

[ ] TAK

[ X ] NIE

W przypadku odpowiedzi „TAK” – prosimy o podanie poniżej dodatkowych informacji:

Liczba przypadków zastosowania dostępu alternatywnego w postaci wsparcia innej osoby:

 

Uzasadnienie zastosowania tego rodzaju dostępu alternatywnego

 

2. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci wsparcia technologicznego, w tym z wykorzystaniem nowoczesnych technologii?

(proszę zaznaczyć jedną odpowiedź)

[ ] TAK

[ X ] NIE

W przypadku odpowiedzi „TAK” – prosimy o podanie poniżej dodatkowych informacji:

Liczba przypadków zastosowania dostępu alternatywnego w postaci wsparcia technologicznego:

 

Uzasadnienie zastosowania tego rodzaju dostępu alternatywnego

 

3. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci zmian w organizacji funkcjonowania podmiotu?

(proszę zaznaczyć jedną odpowiedź)

[ X ] TAK

[ ] NIE

W przypadku odpowiedzi „TAK” – prosimy o podanie poniżej dodatkowych informacji:

Liczba przypadków zastosowania dostępu alternatywnego w postaci zmian w organizacji funkcjonowania podmiotu:

1

Uzasadnienie zastosowania tego rodzaju dostępu alternatywnego

Stacja zapewnia korzystanie z pomieszczenia bez barier architektonicznych (z dostępnością własnego parkingu) z zabezpieczeniem pracownika do obsługi petenta.

4. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w sposób inny niż wymienione wyżej?

(proszę zaznaczyć jedną odpowiedź)

[ ] TAK

[ X ] NIE

W przypadku odpowiedzi „TAK” – prosimy o podanie poniżej dodatkowych informacji:

Liczba przypadków zastosowania dostępu alternatywnego w sposób inny niż wymienione wyżej:

 

Na czym polegało zapewnienie dostępu alternatywnego w sposób inny niż wymienione wyżej:

 

Uzasadnienie zastosowania tego rodzaju dostępu alternatywnego

 

 

PDF DO POBRANIA

Data Publikacji: 25 listopada 2020 @ 07:54
Ostatnia modyfikacja: sty 26, 2022 @ 08:47




Oferta pracy na stanowisko: ratownik medyczny – kierowca

 Stacja Pogotowia Ratunkowego zatrudni na stanowisko: ratownik medyczny – kierowca

Do obowiązków na stanowisku należy:

  1. Praca w zespołach Ratownictwa Medycznego , o których mowa w Ustawie  z dn. 8-09-2006 o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz.U. 2006r. nr 191 poz. 1410 z póź. zm.)
  2. Praca w zespołach transportu sanitarnego

 Wymagane kwalifikacje  :

  1. Dyplom ratownika medycznego, o których mowa w Ustawie z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym Dz.U. 2006 nr 191 poz. 1410 z póź. zm.
  2. Oraz uprawnienia kierowcy z kategorią C, posiadającym zezwolenie na prowadzenie  pojazdów uprzywilejowanych kat.C.

       Dodatkowo:

  • dobra znajomość języka polskiego w mowie i piśmie
  • znajomość systemu dowodzenia SWD PRM.

Informacja o warunkach pracy:

  1. Praca w ramach dyżurów od poniedziałku do niedzieli oraz dni świąteczne, w zapisanych w harmonogramie dniach i godzinach.
  2. Praca w zespołach wyjazdowych typu podstawowego „P”, specjalistycznego „S” i transporcie sanitarnym, w obszarze działania SPR Słupsk.
  • w zespołach wyjazdowych dyżury 12-to lub 24-ro godzinne
  • w transporcie dyżury 5-cio, 8-mio lub 10-cio godzinne
  1. Umowa o pracę od dnia 01 maja 2025 r. na okres próbny , z możliwością przedłużenia.
  2. Wynagrodzenie zasadnicze brutto 6730,- miesięcznie , plus dodatek wyjazdowy i dodatek
      funkcyjny.

CV prosimy przesłać pod adres sekretariat@pogotowie.slupsk.pl lub osobiście złożyć w sekretariacie Stacji , przy ul. Paderewskiego 5  do dnia 31.03.2025r.

Stacja zastrzega sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. zwanym dalej RODO informujemy, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Stacja Pogotowie Ratunkowego z siedzibą w (76-200) Słupsku przy ul. Ignacego Jana Paderewskiego 5.
2. Administrator danych osobowych powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pod adresem e-mail: iod@pogotowie.slupsk.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji.
4. Podstawą prawną do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest Kodeks Pracy, art. 221 § 1.
5. Podanie przez Panią/ Pana ww. danych osobowych jest konieczne i jest wymogiem ustawowym.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w imieniu administratora danych przez upoważnionych pracowników wyłącznie w celach, o których mowa w ust. 3.
7. Pani/ Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 12 miesięcy.
8. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym z wyjątkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa.
9. Na zasadach określonych przepisami RODO przysługuje Pani/Panu:
a) prawo dostępu do treści swoich danych,
b) prawo do ich sprostowania, gdy są niezgodne ze stanem rzeczywistym,
c) prawo do ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także przenoszenia danych – w przypadkach przewidzianych prawem,
d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
e) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych,
f) prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody.

Data Publikacji: 25 listopada 2020 @ 07:54
Ostatnia modyfikacja: sty 26, 2022 @ 08:47