OFERTA PRACY DLA INSPEKTORA ds. KADR I PŁAC.
I. Warunki pracy
• Miejsce pracy: Stacja Pogotowia Ratunkowego w Słupsku
• Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny z możliwością przedłużenia
• Wymiar etatu: 1,0 etat
• Liczba godzin w tygodniu 40
• Data rozpoczęcia : Pierwsze 2 m-ce 2024 r. lub do uzgodnienia.
• Wynagrodzenie brutto: 5.000,00 zł
II. Wymagania
• Wykształcenie: minimum średnie zawodowe
• Minimum 3 letnie doświadczenie w obsłudze kadrowo płacowej
• Umiejętność posługiwania się programem biurowym, znajomość przepisów kodeksu pracy , przepisów podatkowych oraz ubezpieczeń społecznych. Samodzielność i odpowiedzialność
• Mile widziana znajomość programu Symfonia
III. Zakres obowiązków
Realizacja przepisów kodeksu pracy, prowadzenie akt osobowych, wyliczanie wynagrodzeń za pracę, sporządzanie i prowadzenie dokumentacji płacowej, prowadzenie sprawozdawczości. Sporządzanie raportów rozliczeniowych dla ZUS, US, GUS, PFRON, PPK i innych .
IV. Dane pracodawcy
Sposób aplikowania: CV wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji należy składać w sekretariacie Stacji (pokój 19) ul. Paderewskiego 5,
76-200 Słupsk lub drogą elektroniczną na adres sekretariat@pogotowie.slupsk.pl
V. Osoba do kontaktu
Mariusz Żukowski, dyrektor SPR
Beata Czerchawska insp. ds. kadr
Tel. 598414520 – Kontakt przez sekretariat.
sekretariat@pogotowie.slupsk.pl
VI. Klauzula RODO
Prosimy o zamieszczenie w CV :
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Stację Pogotowia
Ratunkowego w Słupsku w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie
stanowisko.
Na oferty czekamy do 08 Stycznia 2024 r. do godziny 14:00
Data Publikacji: 20 grudnia 2023 @ 12:09
Ostatnia modyfikacja: