Oferta pracy na stanowisko: Informatyk – administrator.
image_printDRUKUJ
  • Warunki pracy
    1. Miejsce pracy: Stacja Pogotowia Ratunkowego w Słupsku
    2. Rodzaj umowy: Forma zatrudnienia do negocjacji.
    3. Wymiar etatu: Do negocjacji
    4. Data rozpoczęcia : 01.07.2025.
    5. Wynagrodzenie brutto: do negocjacji + dodatek stażowy.
    6. Wykształcenie: minimum średnie zawodowe
  • Wymagania
    1. Wiedza techniczna umożliwiająca identyfikację i rozwiązywanie problemów technicznych związanych z oprogramowaniem, sprzętem i sieciami komputerowymi,
    2. bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych z MS Windows,
    3. umiejętność dobierania priorytetów zlecanych zadań.
    4. dyspozycyjność, sumienność i odpowiedzialność
    5. wiedza z zakresu zaawansowanej administracji MS Windows, zasady grupy, Windows PowerShell,
    6. wiedza z zakresu Windows server, Active Directory
    7. wiedza z zakresu baz danych ( Oracle DB),
    8. wiedza z zakresu zabezpieczeń sieci informatycznych.
  • Mile widziane
    1. Wiedza z zakresu administracji biurowej.
  • Zakres obowiązków
    1. Obsługa techniczna, administracja, szkolenia z obsługi Systemu Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznym (SWD PRM), na poziomie administratora dysponenta.
    2. Obsługa techniczna i utrzymanie ciągłości pracy sprzętu pracującego na rzecz SWD PRM t.j tablety z MS Windows, Komputery stacjonarne i AIO, urządzenia drukujące, stacje dokujące, nadajniki GPS.
    3. Obsługa techniczna i utrzymanie ciągłości pracy programów z rodziny Symfonia, CGM (Finanse i Księgowość, Kadry i Płace, Gospodarka Magazynowa, Sprzedaż, Stacja Kontroli Pojazdów)
    4. Obsługa zgłoszeń serwisowych w formie telefonicznej oraz zgłoszeń online.
    5. Wsparcie pracowników Stacji Pogotowia Ratunkowego
    6. Stały nadzór nad serwerownią oraz urządzeniami stałego monitoringu ppoż, zalania, włamania, wilgoci, pracy klimatyzacji, zasilania awaryjnego. 
    7. Administracja, umieszczanie oraz redagowanie treści na stronach internetowych SPR opartych na CMS.
      Redaktor BIP
    8. Zgłaszanie awarii, usterek reklamacyjnych oraz płatnych sprzętu teleinformatycznego w SPR.
    9. Opisywanie faktur zakupu.
    10. Rozliczenie świadczeń za pomocą modułu NFZ SWD PRM.
    11. Przygotowywanie raportów z baz danych.
    12. Zamawiane materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w SPR, uzupełnianie materiałów eksploatacyjnych.
    13. Codzienna weryfikacja zgłoszeń związanych z działaniem SWD PRM na platformie helpdesk KCMRM(miejsce do zgłaszania błędów) . Nadzór nad zgłoszeniami problemów technicznych od podwykonawców oraz naszych ratowników medycznych.
    14. „Przekładki” sprzętu teleinformatycznego w ambulansach medycznych oraz nadzór nad zmianami w systemie SWD PRM.
    15. Wdrożenie dyrektywy NIS-2 w SPR.
  • Sposób aplikowania:
    CV wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji należy składać w sekretariacie Stacji (pokój 19) ul. Paderewskiego 5,
    76-200 Słupsk lub drogą elektroniczną na adres sekretariat@pogotowie.slupsk.pl

Prosimy o składanie ofert z propozycją formy zatrudnienia, wymiaru czasu pracy oraz wynagrodzenia.

Data Publikacji: 27 maja 2025 @ 12:11

Ostatnia modyfikacja: maj 28, 2025 @ 09:04

Metryka Informacji:
Opublikował artykuł ; Informatyk SPR |  + Inne artykuły
Bogumiła Zblewska-Zając