- Warunki pracy
- Miejsce pracy: Stacja Pogotowia Ratunkowego w Słupsku
- Rodzaj umowy: Forma zatrudnienia do negocjacji.
- Wymiar etatu: Do negocjacji
- Data rozpoczęcia : 01.07.2025.
- Wynagrodzenie brutto: do negocjacji + dodatek stażowy.
- Wykształcenie: minimum średnie zawodowe
- Wymagania
- Wiedza techniczna umożliwiająca identyfikację i rozwiązywanie problemów technicznych związanych z oprogramowaniem, sprzętem i sieciami komputerowymi,
- bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych z MS Windows,
- umiejętność dobierania priorytetów zlecanych zadań.
- dyspozycyjność, sumienność i odpowiedzialność
- wiedza z zakresu zaawansowanej administracji MS Windows, zasady grupy, Windows PowerShell,
- wiedza z zakresu Windows server, Active Directory
- wiedza z zakresu baz danych ( Oracle DB),
- wiedza z zakresu zabezpieczeń sieci informatycznych.
- Mile widziane
- Wiedza z zakresu administracji biurowej.
- Zakres obowiązków
- Obsługa techniczna, administracja, szkolenia z obsługi Systemu Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznym (SWD PRM), na poziomie administratora dysponenta.
- Obsługa techniczna i utrzymanie ciągłości pracy sprzętu pracującego na rzecz SWD PRM t.j tablety z MS Windows, Komputery stacjonarne i AIO, urządzenia drukujące, stacje dokujące, nadajniki GPS.
- Obsługa techniczna i utrzymanie ciągłości pracy programów z rodziny Symfonia, CGM (Finanse i Księgowość, Kadry i Płace, Gospodarka Magazynowa, Sprzedaż, Stacja Kontroli Pojazdów)
- Obsługa zgłoszeń serwisowych w formie telefonicznej oraz zgłoszeń online.
- Wsparcie pracowników Stacji Pogotowia Ratunkowego
- Stały nadzór nad serwerownią oraz urządzeniami stałego monitoringu ppoż, zalania, włamania, wilgoci, pracy klimatyzacji, zasilania awaryjnego.
- Administracja, umieszczanie oraz redagowanie treści na stronach internetowych SPR opartych na CMS.
Redaktor BIP - Zgłaszanie awarii, usterek reklamacyjnych oraz płatnych sprzętu teleinformatycznego w SPR.
- Opisywanie faktur zakupu.
- Rozliczenie świadczeń za pomocą modułu NFZ SWD PRM.
- Przygotowywanie raportów z baz danych.
- Zamawiane materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w SPR, uzupełnianie materiałów eksploatacyjnych.
- Codzienna weryfikacja zgłoszeń związanych z działaniem SWD PRM na platformie helpdesk KCMRM(miejsce do zgłaszania błędów) . Nadzór nad zgłoszeniami problemów technicznych od podwykonawców oraz naszych ratowników medycznych.
- „Przekładki” sprzętu teleinformatycznego w ambulansach medycznych oraz nadzór nad zmianami w systemie SWD PRM.
- Wdrożenie dyrektywy NIS-2 w SPR.
- Sposób aplikowania:
CV wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji należy składać w sekretariacie Stacji (pokój 19) ul. Paderewskiego 5,
76-200 Słupsk lub drogą elektroniczną na adres sekretariat@pogotowie.slupsk.pl
Prosimy o składanie ofert z propozycją formy zatrudnienia, wymiaru czasu pracy oraz wynagrodzenia.
Data Publikacji: 27 maja 2025 @ 12:11
Ostatnia modyfikacja: