I. Warunki pracy
- Miejsce pracy: Stacja Pogotowia Ratunkowego w Słupsku
- Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny z możliwością przedłużenia
- Wymiar etatu: 0,5 etat
- Liczba godzin w tygodniu: 20
- Data rozpoczęcia : 01 grudnia 2022r.
- Wynagrodzenie brutto: od 2.000,00 zł / 0,5 etat
II. Wymagania
- Wykształcenie: min. średnie zawodowe.
- Wymagania konieczne: znajomość przepisów w zakresie jednostek finansów publicznych oraz w prowadzeniu pełnej księgowości.
- Umiejętność posługiwania się oprogramowaniem biurowym, znajomość przepisów kodeksu pracy, przepisów podatkowych oraz ubezpieczeń społecznych.
- Samodzielność i odpowiedzialność.
III. Zakres obowiązków
Prowadzenie ewidencji księgowych techniką komputerową, dekretacja dowodów księgowych, sprawozdawczość jednostek finansów publicznych, wyliczanie wynagrodzeń za pracę, sporządzanie i prowadzenie dokumentacji płacowej, prowadzenie sprawozdawczości w zakresie zatrudnienia i wynagrodzeń
IV. Dane pracodawcy
Sposób aplikowania: Podanie o pracę oraz CV należy składać w sekretariacie Stacji ( pokój 19), ul. Paderewskiego 5, 76-200 Słupsk lub drogą e-mail do sekretariat@pogotowie.slupsk.pl do 29.11.2022
V. Osoba do kontaktu
Krystyna Kufel
tel. 598 414 522 wew. 57
sekretariat@pogotowie.slupsk.pl
VI. Klauzula RODO
Prosimy o zamieszczenie w CV:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).
Data Publikacji: 21 listopada 2022 @ 13:57
Ostatnia modyfikacja: