Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego
Nazwa i adres podmiotu publicznego
Stacja Pogotowia Ratunkowego , 76-200 Słupsk ul. Paderewskiego 5
Numer identyfikacyjny REGON 77154959400000
Stan w dniu 01.01.2025 r.
Termin przekazania: do 31.03.2025 r.
Dane kontaktowe
E-mail sekretariatu podmiotu | sekretariat@pogotowie.slupsk.pl |
E-mail kontaktowy osoby, która wypełniła formularz | |
Telefon kontaktowy | 598414520 |
Data | 31.03.2025 |
Miejscowość | Słupsk |
Lokalizacja siedziby podmiotu | |
Województwo | WOJ. POMORSKIE |
Powiat | Powiat m. Słupsk |
Gmina | M. Słupsk (gmina miejska) |
Obowiązek przekazania danych wynika z art. 30 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 czerwca 1995 r. o statystyce publicznej (Dz. U. 2023 r. poz. 773) oraz z art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. 2022 poz. 2240, z późn. zm.).
S |
E |
K |
R |
E |
T |
A |
R |
I |
A |
T |
@ |
P |
O |
G |
O |
T |
O |
W |
I |
E |
. |
S |
L |
U |
P |
S |
K |
. |
P |
L |
|
|
|
|
(e‑mail sekretariatu podmiotu – WYPEŁNIĆ WIELKIMI LITERAMI)
Lokalizacja siedziby podmiotu
Województwo Pomorskie |
Powiat Słupsk |
Gmina Słupsk |
Dział 1. Dostępność architektoniczna
Liczba budynków, w których podmiot prowadzi podstawową działalność i/lub obsługę interesantów |
6 |
|||||
|
|
|||||
|
0 |
|||||
|
1 |
|||||
|
5 |
|||||
|
||||||
|
1 |
|||||
|
0 |
|||||
|
||||||
Rozwiązania architektoniczne |
[x] |
Środki techniczne |
☐ |
Zainstalowane urządzenia |
☐ |
|
|
||||||
|
0 |
|||||
|
1 |
|||||
|
0 |
|||||
|
||||||
|
1 |
|||||
|
5 |
|||||
|
|||||||
(można zaznaczyć kilka odpowiedzi)
|
|||||||
Procedury ewakuacji lub ratowania |
[X] |
Sprzęt lub miejsce do ewakuacji lub ratowania
|
☐
|
Pracowników przeszkolonych z procedur ewakuacji lub ratowania |
☐ |
|
|
(dotyczy tylko budynków, w których spełniono wszystkie 3 warunki wskazane w pytaniu 5a) |
1 |
||||||
(dotyczy tylko budynków, w których spełniono co najmniej 1 z 3 warunków wskazanych w pytaniu 5a) |
0 |
||||||
(dotyczy tylko budynków, w których nie spełniono żadnego z warunków wskazanych w pytaniu 5a) |
…….4.…… (wpisać |
||||||
Komentarze i uwagi dotyczące dostępności architektonicznej: (proszę zamieścić tu słowny opis dostępności architektonicznej, wykraczający poza informacje ujęte powyżej – opis ten będzie stanowić część raportu, który są Państwo zobowiązani opublikować na swojej stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej, a w przypadku braku strony podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej – na swojej stronie internetowej) Stacja Pogotowia Ratunkowego w Słupsku zgodnie ze statutem , kontraktuje zadania ratownictwa medycznego oraz transportu sanitarnego z Narodowym Funduszem Zdrowia – posiada stosowne umowy. |
|||||||
Dział 2. Dostępność cyfrowa
Dane w tym dziale odnoszą się do zgodności z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz.U. 2023 poz. 1440), zwaną UdC, w związku z art. 2 oraz art. 6 pkt 2 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (UzD).
Liczba |
prowadzonych stron internetowych |
1 |
|||||
udostępnianych aplikacji mobilnych |
0 |
||||||
Prosimy o określenie zgodności strony/aplikacji z wymogami UdC (wpisać każdą stronę/aplikację w osobnym wierszu; tylko strony/aplikacje, które posiadają deklarację dostępności, mogą być uznane za zgodne z wymogami UdC) |
|||||||
Adres strony internetowej (wpisać) |
Zgodność z UdC (proszę zaznaczyć jedną odpowiedź dla każdej strony) |
||||||
https://bip.pogotowie.slupsk.pl |
Zgodna |
☐ |
Częściowo zgodna |
[X] |
Niezgodna |
☐ |
|
|
Zgodna |
☐ |
Częściowo zgodna |
☐ |
Niezgodna |
☐ |
|
|
Zgodna |
☐ |
Częściowo zgodna |
☐ |
Niezgodna |
☐ |
|
Nazwa aplikacji mobilnej i adres do jej pobrania (wpisać) |
Zgodność z UdC (proszę zaznaczyć jedną odpowiedź dla każdej aplikacji) |
||||||
|
Zgodna |
☐ |
Częściowo zgodna |
☐ |
Niezgodna |
☐ |
|
|
Zgodna |
☐ |
Częściowo zgodna |
☐ |
Niezgodna |
☐ |
|
|
Zgodna |
☐ |
Częściowo zgodna |
☐ |
Niezgodna |
☐ |
|
Komentarze i uwagi dotyczące dostępności cyfrowej: (proszę zamieścić tu słowny opis dostępności cyfrowej, wykraczający poza informacje ujęte powyżej – opis ten będzie stanowić część raportu, który są Państwo zobowiązani opublikować na swojej stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej, a w przypadku braku strony podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej – na swojej stronie internetowej)
Podmiot nie zamieszcza na swoich stronach internetowych informacji istotnych z perspektywy pacjentów korzystających z pomocy Zespołów Ratownictwa Medycznego
|
|||||||
Dział 3. Dostępność informacyjno-komunikacyjna
(proszę zaznaczyć jedną odpowiedź dla każdego sposobu/środka wymienionego w podpunktach a–h) |
||||||||||||||||
|
TAK |
☐ |
NIE |
[X] |
||||||||||||
|
TAK |
[X] |
NIE |
☐ |
||||||||||||
|
TAK |
☐ |
NIE |
[X] |
||||||||||||
|
TAK |
☐ |
NIE |
[X] |
||||||||||||
|
TAK |
[X] |
NIE |
☐ |
||||||||||||
|
TAK |
☐ |
NIE |
[X] |
||||||||||||
|
TAK |
☐ |
NIE |
[X] |
||||||||||||
W przypadku zaznaczenia odpowiedzi „TAK” – prosimy określić w jakim czasie od zgłoszenia potrzeby |
||||||||||||||||
1) od razu ☐ |
2) w ciągu 1 dnia roboczego ☐ |
3) w ciągu 2-3 dni roboczych ☐ |
4) powyżej 3 dni roboczych ☐ |
|||||||||||||
|
TAK |
☐ |
NIE |
[X] |
||||||||||||
(w przypadku zaznaczenia odpowiedzi „TAK” – prosimy o podanie liczby posiadanych urządzeń lub środków technicznych do obsługi osób słabosłyszących) |
||||||||||||||||
|
TAK ☐ |
NIE [X] |
||||||||||||||
Liczba: |
………… |
|||||||||||||||
|
TAK ☐ |
NIE [X] |
||||||||||||||
Liczba: |
………… |
|||||||||||||||
|
TAK ☐ |
NIE [X] |
||||||||||||||
Liczba: |
………… |
|||||||||||||||
|
TAK ☐ |
NIE [X] |
||||||||||||||
Liczba: |
………… |
|||||||||||||||
|
TAK ☐ |
NIE ☐ |
||||||||||||||
|
Liczba: |
………… |
||||||||||||||
|
||||||||||||||||
a. tekstu odczytywalnego maszynowo? |
||||||||||||||||
TAK |
[X] |
NIE |
☐ |
|
|
|||||||||||
b. nagrania treści w polskim języku migowym (PJM) w postaci pliku wideo? |
||||||||||||||||
TAK |
☐ |
NIE |
[X] |
|
|
|||||||||||
c. informacji w tekście łatwym do czytania (ETR)? |
||||||||||||||||
TAK |
☐ |
NIE |
[X] |
|
|
|||||||||||
(na podstawie art. 6 pkt 3 lit.d UzD, proszę zaznaczyć jedną odpowiedź) |
||||||||||||||||
TAK |
☐ |
NIE |
[X] |
|||||||||||||
W przypadku odpowiedzi „TAK” – prosimy o podanie poniżej dodatkowych informacji |
||||||||||||||||
Liczba wniosków – ogółem |
0 |
|||||||||||||||
Nazwy użytych form komunikacji określonych we wnioskach ze wskazaniem liczby użyć każdej z tych form (wpisać słownie np. alfabet Lorma – 1 raz, druk w alfabecie Braille’a – 3 razy)
|
||||||||||||||||
Komentarze i uwagi dotyczące dostępności informacyjno-komunikacyjnej: (proszę zamieścić tu słowny opis dostępności informacyjno-komunikacyjnej, wykraczający poza informacje ujęte powyżej – opis ten będzie stanowić część raportu, który są Państwo zobowiązani opublikować na swojej stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej, a w przypadku braku strony podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej – na swojej stronie internetowej)
|
||||||||||||||||
Dział 4. Informacja o dostępie alternatywnym
Czy w okresie sprawozdawczym – tj. od 02.01.2021 r. do 01.01.2025 r. – podmiot zapewniał dostęp alternatywny? (proszę zaznaczyć jedną odpowiedź) |
|||||||
TAK |
☐ |
NIE |
[x] |
||||
W przypadku odpowiedzi „TAK” – prosimy o podanie poniżej dodatkowych informacji |
|||||||
Liczba przypadków zastosowania dostępu alternatywnego ogółem |
………… |
||||||
z tego w postaci |
wsparcia innej osoby |
………… |
|||||
wsparcia technicznego |
………… |
||||||
zmian w organizacji funkcjonowania podmiotu |
………… |
||||||
Brak jakiego rodzaju dostępności był powodem konieczności zastosowania dostępu alternatywnego? (można zaznaczyć kilka odpowiedzi) |
|||||||
Architektoniczna |
☐ |
Cyfrowa |
☐ |
Informacyjno-komunikacyjna |
☐ |
|
|
Uzasadnienie zastosowania tego rodzaju dostępu alternatywnego: (proszę opisać słownie)
|
|||||||
Dział 5. Informacje o otrzymanych wnioskach/żądaniach zapewnienia dostępności oraz postępowanie skargowe
wniosek o zapewnienie dostępności architektonicznej i/lub informacyjno-komunikacyjnej? (na podstawie art. 30 UzD, proszę zaznaczyć jedną odpowiedź) |
||||||||||||||
TAK |
☐ |
NIE |
[X] |
|||||||||||
W przypadku odpowiedzi „TAK” – prosimy o podanie poniżej dodatkowych informacji |
||||||||||||||
Liczba otrzymanych wniosków o zapewnienie dostępności ogółem |
………… (wpisać) |
|||||||||||||
z tego |
dotyczących |
wyłącznie dostępności architektonicznej |
………… (wpisać) |
|||||||||||
wyłącznie dostępności informacyjno-komunikacyjnej |
………… (wpisać) |
|||||||||||||
wniosków o charakterze łączonym, tj. obejmujących równocześnie dostępność architektoniczną i informacyjno-komunikacyjną |
………… (wpisać) |
|||||||||||||
rozpatrzonych w terminie |
do 14 dni |
………… |
||||||||||||
dłuższym niż 14 dni |
………… (wpisać) |
|||||||||||||
Liczba negatywnie rozpatrzonych wniosków o zapewnienie dostępności |
………… |
|||||||||||||
z tego dotyczących |
wyłącznie dostępności architektonicznej |
………… (wpisać) |
||||||||||||
wyłącznie dostępności informacyjno-komunikacyjnej |
………… (wpisać) |
|||||||||||||
wniosków o charakterze łączonym, tj. obejmujących równocześnie dostępność architektoniczną i informacyjno-komunikacyjną |
………… (wpisać) |
|||||||||||||
Główna przyczyna odmowy zapewnienia dostępności (można zaznaczyć kilka odpowiedzi; w przypadku wyboru odpowiedzi „Inne”, proszę opisać słownie) |
||||||||||||||
Bariery prawne ☐ |
Bariery techniczne ☐ |
Bariery finansowe ☐ |
||||||||||||
Braki kadrowe ☐ |
Brak czasu ☐ |
Inne ☐ |
||||||||||||
|
||||||||||||||
lub od 23.06.2021 r. do 01.01.2025 r. (aplikacje mobilne) – podmiot otrzymał żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej? (na podstawie art. 18 UdC, proszę zaznaczyć jedną odpowiedź) |
||||||||||||||
TAK |
☐ |
NIE |
[X] |
|||||||||||
W przypadku odpowiedzi „TAK” – prosimy o podanie poniżej dodatkowych informacji |
||||||||||||||
Liczba otrzymanych żądań zapewnienia dostępności cyfrowej ogółem |
……… (wpisać) |
|||||||||||||
Liczba żądań rozpatrzonych w terminie |
do 7 dni |
……… (wpisać) |
||||||||||||
dłuższym niż 7 dni |
……… (wpisać) |
|||||||||||||
Liczba negatywnie rozpatrzonych żądań zapewnienia dostępności cyfrowej |
……… (wpisać) |
|||||||||||||
Główna przyczyna odmowy zapewnienia dostępności cyfrowej (można zaznaczyć kilka odpowiedzi; w przypadku wyboru odpowiedzi „Inne”, proszę opisać słownie) |
||||||||||||||
Bariery prawne ☐ |
Bariery techniczne ☐ |
Bariery finansowe ☐ |
||||||||||||
Braki kadrowe ☐ |
Brak czasu ☐ |
Inne ☐ |
||||||||||||
|
||||||||||||||
lub od 23.06.2021 r. do 01.01.2025 r. (aplikacje mobilne) – podmiot otrzymał skargę na brak dostępności cyfrowej? (na podstawie art. 18 UdC, proszę zaznaczyć jedną odpowiedź)
W przypadku odpowiedzi „TAK” – prosimy o podanie poniżej dodatkowych informacji |
||||||||||||||
Liczba otrzymanych skarg na brak dostępności cyfrowej ogółem |
.……… (wpisać) |
|||||||||||||
z tego |
pozytywnie rozpatrzonych |
………… (wpisać) |
||||||||||||
negatywnie rozpatrzonych |
………… (wpisać) |
|||||||||||||
Główna przyczyna odmowy zapewnienia dostępności, do której odnoszą się złożone skargi (można zaznaczyć kilka odpowiedzi; w przypadku wyboru odpowiedzi „Inne”, proszę opisać słownie) |
||||||||||||||
Bariery prawne ☐ |
Bariery techniczne ☐ |
Bariery finansowe ☐ |
||||||||||||
Braki kadrowe ☐ |
Brak czasu ☐ |
Inne ☐ |
||||||||||||
|
||||||||||||||
(e‑mail kontaktowy osoby, która wypełniła formularz – WYPEŁNIAĆ WIELKIMI LITERAMI)
59 841 45 20 |
|
Słupsk , 22-04-2025 |
(telefon kontaktowy) |
|
(miejscowość, data) |
E K S P L O A T A C J A @ P O G O T O W I E . S L U P S K . P L
Załączniki:
Data Publikacji: 23 kwietnia 2025 @ 14:15
Ostatnia modyfikacja: