AKTUALIZACJA:
W wyniku przeprowadzenia konkursu na stanowisko Zastępcy Dyrektora ds. lecznictwa w Stacji Pogotowia Ratunkowego w Słupsku w dniu 28 października 2024 r. nie wybrano kandydata z powodu braku ofert.
DYREKTOR STACJI POGOTOWIA RATUNKOWEGO W SŁUPSKU
Ogłasza konkurs na stanowisko Zastępcy Dyrektora ds. lecznictwa w Stacji Pogotowia Ratunkowego w Słupsku
- Podmiot zatrudniający:
Stacja Pogotowia Ratunkowego w Słupsku 76-200 Słupsk Paderewskiego 5 NIP 8392809857, REGON 771549594, KRS nr 0000122526
- Wymagane kwalifikacje:
- lekarz – posiadający tytuł zawodowy lekarza, lekarza dentysty i tytuł specjalisty lub specjalizację II stopnia w dziedzinie medycyny, zgodnie z załącznikiem do rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 10 lipca 2023 r. (Dz. U. poz. 1515) w sprawie kwalifikacji wymaganych od pracowników na poszczególnych rodzajach stanowisk pracy w podmiotach leczniczych niebędących przedsiębiorcami,
- ośmioletnie doświadczenie w wykonywaniu zawodu lekarza.
- Dodatkowe wymagania:
- Dobra znajomość j. polskiego w mowie i piśmie
- Znajomość systemu wspomagania dowodzenia SWD PRM
- Informacja o warunkach pracy:
- Wymiar czasu pracy – ¼ etatu od poniedziałku do czwartku, tj. w wymiarze tygodniowym:
- Pn – 8.00 – 11.30 – 3,5 h
- Wt – 8.00 – 10.00 – 2 h
- Śr – 8.00 – 10.00 – 2 h
- Czw – 8.00 – 10.00 – 2 h
- Umowa o pracę zostanie zawarta od 01 listopada 2024 r. na okres 6 lat, z możliwością jej przedłużenia.
- Wynagrodzenie za pracę obejmuje:
- Wynagrodzenie zasadnicze – 3000,00 zł brutto
- Dodatek funkcyjny – 25% wynagrodzenia zasadniczego
- Dodatek stażowy
- Praca wyłącznie w siedzibie firmy w Słupsku ul. Paderewskiego 5
- Zakres odpowiedzialności na stanowisku Dyrektora ds. lecznictwa:
- odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie Działu Usług Medycznych
- organizacja i koordynowanie działalności w sprawach medycznych;
- zarządzanie personelem medycznym;
- ustalanie rozkładu pracy, grafików, zabezpieczanie zastępstw;
- nadzorowanie procesu udzielania świadczeń pod względem medycznym;
- nadzorowanie realizacji kontraktu z NFZ;
- obsługa procesu reklamacyjnego;
- nadzorowanie prowadzenia dokumentacji medycznej;
- opracowywanie i wdrażanie procedur w Stacji Pogotowia;
- nadzorowanie nad działem farmacji w tym zamówień i rozchodów leków, materiałów opatrunkowych i sprzętu jednorazowego;
- nadzór nad stanem urządzeń medycznych w zakresie przeglądów i napraw;
- nadzorowanie i obsługa modułu statystyki medycznej w SWD PRM.
- Kandydaci zgłaszający się do konkursu składają:
-
- podanie o przyjęcie na stanowisko objęte konkursem wraz z załącznikiem nr 1
- dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe (dyplom oraz prawo wykonywania zawodu)
- opisany przez kandydata przebieg pracy zawodowej;
- dokumenty potwierdzające staż pracy w jednostkach Systemu Państwowego Ratownictwa Medycznego
- kopie dokumentów, o których mowa w pkt b i d, powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem, przy czym poświadczenie może być dokonane przez kandydata. Na prośbę komisji konkursowej kandydat jest obowiązany przedstawić oryginały dokumentów.
- informację z Krajowego Rejestru Karnego opatrzoną datą nie wcześniejszą niż miesiąc przed dniem zgłoszenia do konkursu.
- oświadczenie kandydata o braku prawomocnie orzeczonego wobec niego zakazu wykonywania zawodu, zawieszenia prawa wykonywania zawodu, ograniczenia prawa wykonywania zawodu lub zakazu zajmowania określonego stanowiska.
- wyciąg z Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym.
- Termin składania dokumentów:
Dokumenty należy składać w sekretariacie Stacji Pogotowia Ratunkowego w Słupsku ul. Paderewskiego 5. (pokój 19) w terminie 25 października 2024 r. do godziny 13.00, w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Konkurs na stanowisko z-cy Dyrektora ds. lecznictwa.” oraz z Imieniem, Nazwiskiem i nr telefonu kontaktowego kandydata.
- Informacje dodatkowe:
- Ze szczegółowymi warunkami konkursu można zapoznać się na stronie internetowej Stacji Pogotowia Ratunkowego pogotowie.slupsk.pl, oraz w Dziale Usług Medycznych (pokój nr 11) w Stacji Pogotowia Ratunkowego w Słupsku ul. Paderewskiego 5.
- Informacje o stanie prawnym, organizacyjnym i ekonomicznym podmiotu leczniczego udzielane są na pisemny wniosek kandydata złożony w sekretariacie Stacji Pogotowia Ratunkowego w Słupsku ul. Paderewskiego 5. (pokój 19)
- Rozpatrzenie zgłoszonych ofert nastąpi w dniu 28 października 2024 r. o godz. 10:00 w siedzibie Stacji Pogotowia Ratunkowego w Słupsku.
- Ogłoszenie o wynikach konkursu:
Zostanie zamieszczone na stronie internetowej www.bip.pogotowie.slupsk.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie SPR w Słupsku przy ul. Paderewskiego 5 (tablica ogłoszeń – parter) w terminie do 31 października 2024 r.
Załączniki:
Ogłoszenie
Szczegółowe warunki konkursu
Data Publikacji: 8 października 2024 @ 08:22
Ostatnia modyfikacja: