ISO 9001
POLITYKA JAKOŚCI
Nadrzędnym celem jest dobro Pacjenta, dlatego naszym priorytetem jest świadczenie specjalistycznych usług medycznych na najwyższym poziomie, zgodnie z aktualną wiedzą medyczną oraz obowiązującymi aktami prawnymi i oczekiwaniami Pacjentów. Pragniemy zapewnić im, a także personelowi Stacji Pogotowia Ratunkowego w Słupsku, przyjazne i bezpieczne warunki udzielania świadczeń medycznych i wykonywania pracy.
Politykę jakości realizujemy poprzez:
- utrzymanie i doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2015;
- spełnienia wszelkich mających zastosowanie wymagań;
- otoczenie pacjenta profesjonalną opieką;
- stałe doskonalenie jakości usług i realizowanych świadczeń;
- wprowadzenie przyjaznej i bezpiecznej atmosfery i warunków, w jakich realizowane są świadczenia poprzez profesjonalne zarządzanie;
- wysoką etykę zawodową i odpowiedzialność personelu jednostki;
- profesjonalne i pełne zaangażowanie wszystkich pracowników w realizowanie oczekiwań pacjentów, jak również w rozwój i doskonalenie jednostki;
- podnoszenie kwalifikacji personelu;
- doskonalenie działań organizacyjnych i technicznych dla poprawy funkcjonowania jednostki;
- doskonalenie skuteczności Systemu Zarządzania Jakością.
Kierownictwo Stacji Pogotowia Ratunkowego w Słupsku zobowiązuje się do:
− nieustannego tworzenia odpowiednich warunków materialnych, organizacyjnych i personalnych do realizacji powyższej Polityki Jakości i prawidłowego funkcjonowania i doskonalenia SZJ, zobowiązuje się również do spełnienia wszelkich zastosowanych wymagań
− wspierania wszelkich prac zmierzających do doskonalenia świadczonych usług oraz dążenie do realizacji oczekiwań stawianych przez naszych pacjentów;
− popierania dokształcania i podnoszenia kwalifikacji personelu.
Kierownictwo Stacji Pogotowia Ratunkowego w Słupsku gwarantuje, że treść Polityki Jakości jest znana wszystkim pracownikom, a założenia Systemu Zarządzania Jakością są przez nich w pełni respektowane. Słupsk, dnia 01.09.2023 r. Dyrektor Mariusz Żukowski
Dyrektor
Stacji Pogotowia Ratunkowego w Słupsku
Mariusz Żukowski
Słupsk, dn. 01.09.2023 r.
Załącznik: Księga Jakości str. nr 2 „Polityka Jakości”
Data Publikacji: 9 stycznia 2020 @ 09:40
Ostatnia modyfikacja: